Goodie good

Tummen upp (Y)
Yes, det funkade :D Eller till viss del åtminstone
Den som satt kvar efter ridturen funka som den skulle, ingen snö under hoven.
Fast tappade 3 st men om jag gör de större och verkligen sätter fast dem så jävlar.
Vilken träningspass det måste varit för henne, då snön gick upp över knäna.
Kändes som att rida i vatten, så försökte inbilla mig att det var på stranden jag var och red
och det blev jävligt varmt så jag lyckades fantisera ihop det riktigt bra.

Nästa projekt blir att leta upp gamla, stora sockar och testa att sätta på hovarna
då även detta tydligen skulle hjälpa.
Om inte det funkar till 100 % så får jag skaffa någon sort silikon som också skulle funka.

Kelade även lite med de små gulliga lammen där.
Och givetvis med katterna med.
Var med och kollade när de klippte de stora fåren också.
De blockade utgången så kunde inte gå ut med skiten den vanliga vägen med den vanliga skottkärran,
så fick ta en stor och klumpig som är tung att köra tom och med bajs var det omöjligt men det gick till slut.
Jag är stark! ;)
Och så slapp jag ju frysa efter allt arbete med.
Nu ska jag ut och kolla läget när Simon lagar Pias bil, jag kanske lär mig något :P

Puss, ha det göttans ;) <3


Kommentarer
Postat av: Emma

haha är det inte ni som ska bjuda mig? :P jag får fundera på det ;)

2010-02-25 @ 14:05:46
URL: http://foreversjutton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0