Söööndag

Har nyss kollat på Vampire diaries <3
Min nya favorit serie och så likt Twilight :)
Killarna är ju inte heller så fula, grrr <3


Nu tycker jag verkligen vintern ska försvinna och våren är välkommen!
När snön och all is försvinner då har jag bestämt mig för att börja springa ;)
Konditionen ska ligga på topp innan sommaren kommer (Y)
och mina benmuskler och magmuskler ska tillbaka.
Ska även försöka ta upp ridningen igen.
Fördelar med ridning
♦ Får mycket frisk luft
♦ Tränar i stort sett hela kroppen
♦ Och jag älskar det ;)
♦ Jag älskar även att vara där, lugnet, djuret och minnen bortsett från att jag är livrädd att vara där utanför i mörkret.

Ska även sluta äta så jävla mycket onyttigt, men det är inte bra att ha ett skåt fullt med godis
när man sitter hemma och har tråkigt. Då dras man till skåpet som en magnet xD

För övrigt så har min dag sugit, jag hatar alla hjärtans dag och alla kärleks låtar de spelat
på radion. Stackars alla singlar ink. mig som inte kan vara med den man tycker om.
Håller med Stig på ICA reklamen alla hjärtans dag är bara för att affärerna ska sälja mer!

Känner på mig att denna veckan kommer gå sjukt segt och att jag kommer vara väldigt
tyst och tråkig mot alla.

Nu ska jag strax gå och sova, försöka fortsätta på mina drömmar ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Johanna uppdaterar :O

2010-02-17 @ 13:57:36
URL: http://foreversjutton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0