Helg.

Helg.
Fredagen
då gjorde jag inte så mycket, åkte till Halmstad med Pia och som vanligt när vi ska passa tid i Halmstad, måste vi stressa och hinner alltid dit i sista sekunden. Men som tur var det så skulle vi inte till sjukhuset denna gången för där får vi alltid springa igenom hela sjukhuset som yra hönor för vi aldrig hittar vart vi ska.
Sen gjorde jag nog inte mycket mer på dagen, Let's Dance på kvällen o massa godis :D ♥

Lördag: Var jag och Pia ute i kylan, gick ner till katterna :D
Suttit vid datorn, självklart!
Sen kollade vi gamla band på när jag var liten, tro det eller ej men jävlar vad JAG DANSA då och vilken BITCH ;) och en riktig liten Linslus hela tiden skulle jag vara med på film :P
Nu är jag inte alls sån, hatar dansa, ingen Bitch och vill inte vara med på film eller kort ;)

Söndag: Halmstad, men bara tråkiga affärer.
Nu ska jag försöka komma på svåra saker som dom ska få rita i morgon när jag ska ha rita, gissa, spring ;)
Sen kanske jag ska åka och hälsa på A om nu Pia är villig att köra mig till honom :P


Kommentarer
Postat av: Emma

KAN DU UPPDATERA KVINNA ;)

2010-02-13 @ 11:17:36
URL: http://foreversjutton.blogg.se/
Postat av: Emma

Kanske det, vi ska försöka sälja huset i alla fall, ja i så fall blir det halmstad :D:DD:

2010-02-13 @ 14:16:14
URL: http://foreversjutton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0