Matilda

Min älskliings Hora<3
Älskar
Matilda hon är en helvild tjej speciellt efter hennes dagliga dos coca cola och marabou ;)

Hon är glad, sprallig och hennes mun den går inte att få tyst på, haha xD
Hon är beroende av coca, choklad och sin mobiltelefon;)
Sen ska jag inte nämna hennes andra favvo sak, men alla fattar nog ;)
GRRRR ;)
( ibland är hon lite läskig :P )
men jag gillar henne ändå, jag är inte som alla pojkar där ute som inte fattar något om Matilda xD
Men när dom gör det blir hon rädd tydligen :P
Förresten är hon städerska så behöver ni hjälp ring henne, grrr ;)

Finns mycket att skriva om henne men måste faktiskt plugga nu.


Kommentarer
Postat av: matilda<3johanna

älskar dig johanna bby <3

2010-01-19 @ 21:50:24
URL: http://maathiildaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0