Snökaos

Snökaos - ja, tack ;)
För mig får det gärna fortsätta, så slipper jag skolan :D
Har ändå bara en timmeslektion i morgon så..
Men annars vill jag gärna har vår eller sommar nu ;)

Har fått en ny fläkt i köket och ja allt med den är dåligt!
Luften här inne är sämre än skolan, så tänk er hur dålig den är!
Hej hej, huvudvärk :P
och hej då alla pengar jag trodde jag skulle tjäna :'(
Blir tydligen inget jobb i stallet och det kunde inte höra av sig själv att berätta
utan jag ringde till dom för ville ha mer info o då säger han att jag inte ska jobba.
Blir så trött på såna folk, nu hade jag ju gått och planerat det och allt.

Nu ska jag strax sova, men först jordgubbsfil med jordgubbssylt ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

heeej skulle bara testa om det gick å kommentera

2010-01-28 @ 20:48:51
URL: http://foreversjutton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0