Väntar.

Onsdag
Sitter på mitt rum och väntar på att åka till skolan, meningslös dag.
Åka dit för att göra ett prov sen hem igen.
Men hellre det än att gå från kl 9.30 till 16.30 ;)
I morgon är jag ledig, men ja vad händer då egentligen!?
Någon som vill hitta på något? ;D <3

Igår när jag snacka med Madde, så sa hon menar du honom eller är det en ny?
Kan snart inte hålla reda på alla! :o
Är det kanske ett tecken på att jag snackar med för många killar? :P
Eller är det bara för några har samma namn, haha.

Tänk så lätt det är att få fel uppfattning om vissa personer,
min uppfattning om J var verkligen helt fel.
Men nu har jag förhoppningsvis fått rätt uppfattning och den är så mycket
bättre än den förra ;)

Nu ska jag återgå till att försöka plugga, även om jag tror jag kan det mesta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0