Flumm

Haha, vilken flummig dag ^^,
Vissa dagar tråkiga andra roligare idag var det, det sistnämda.
Eller början gick ju allt segt men sen jävla.
Man ska inte klaga på mitt sommarjobb speciellt inte när det är jag och Emma som jobbar tillsammans.
nyckelord för dagen: stress. energidryck, för mycket socker och en roooompa.
Frågan är vad hände egentligen från så tråkigt och trötta till så himla flummiga.
Frågan är om jag ens fattar vad rooompa killen sa, jag tror inte det.
Tolk sökes! xD

Sen kom jag och Emma på att istället för att åka till Norge vilket vi hade tänk fast till det stället vi ville låg väldigt högt upp och långt ut så kom vi fram till att Spanien är bättre :D

Nu ska jag hoppa ner i sängen innan jag sitter här och somnar, jobb 10 timmar i morgon och det
kommer troligen suga. Ingen rolig Emma att busa med.

Ps jag saknar nog skolan lite, tiderna var bättre :P

Kommentarer
Postat av: Emma

åhh miss school :) ses imon snygging

2010-06-19 @ 19:28:51
URL: http://blogg.veckorevyn.com/emmarebecca/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0