Dags för uppdatering kanske

Inte för att jag gör något vettigt men tiden försvinner jävligt fort ändå :o
Skulle behöva stoppa tiden så jag hinner med allt jag ska.
Känns inte som man varit ledig en dag extra.
Kommer knappt ihåg vad jag gjort i helgen men snabbt har det gått.

Fredag?

Jag har verkligen inget minne om vad jag gjorde på fredagen mellan 11.30 - ca 18 och Pia minns inte heller xD

Lördagen
 
Då var jag ute med Tösen sen ner till familjen Andersson/Engström och snacka om allt vi skulle göra med djuren sen var jag på Maxi med Pia efter det satt jag och sen blev det att steka i solen :D hej hej fräknar :P Jag kommer snart bli prickigkorv som Simon kallar mig :o

Söndagen
 
Då var jag i stallet och tog hand om hästarna och virra runt i skogen med Sunflower utan minsta aning om vart jag skulle komma ut någonstans, mitt ute i skogen träffa jag trevlig gubbe som börja snacka massa om sina hästar :P Mysigt att bara skritta runt där i snön och höra fåglarna kvittra och framför allt känna värmen av solen, våren är på väg :D Sen på eftermiddagen kom Simon hit ett tag sen åkte jag till honom på kvällen, hitta en kanal med massa barnprogram, Tom & Jerry som små, TopCat, Flinta och två avsnitt av Scooby doo sen kolla jag parlamentet o sen barnprogram i några min sen så somna jag :o Halvt snurrig i huvudet åkte jag hem och sov.
Jävlar vilken mysko dröm, Emma jag hoppas att det där inte händer i verkligheten ;)

Måndag
Redan måndag, känns som söndag.
Igen vanlig dag för idag är det Pias födelsedag hurra hurra :D
Firade henne lite på morgonen.
Sen var jag i stallet och fick damp på de jävla fåren som aldrig kan ta och hålla käften!
Så fick ta med mina små kissekatter ut till bala vagnen och ligga där och kela med dom.
Älskar det, massor med kärlek o de bryr sig inte om vilket humör man är på eller vad för skit man snackar.
Där kunde jag inte stanna hela dagen
Hem fira Pia och efter ca 2 sek börja kärringarna klaga på hur de mår.
Min student kommer suga, hit med presenterna och sen dra :D

Oj, vad långt och troligen ointresant inlägg xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0