Träna!?

Jag ska kanske börja träna på gym ;)
Mamma var hos sjukgymnasit idag och han tyckte hon skulle börja träna då hon inte hade några
muskler i ryggen sen vill hon få bort sin tjockismage med xD
Men hon vill inte träna själv, så då tänkte jag att jag kunde ställa upp som sällskap.
Nautilus kanske inte har lika farliga maskiner som gymmen i Laholm ;)
Gymmet är även större och har förhoppningsvis trevligare personal.
Jag kommer inte på något negativt om det än så länge, bara positiva saker :D
Sen är ju även sommaren här och är man singel måste man ju se ännu bättre ut än förra sommaren :P

Kanske skaffa mina egna magrutor så jag slipper kladda på alla andras :P
Men nej då försvinner min enda anledning till att taffsa på en killes mage så inga matrutor för mig xD
Kan inte heller träna för hårt, har hört att brösten blir mindre när man tränar :o haha

 


Kommentarer
Postat av: Emma

haha vad taskig du är jojohanna :O jag ska komma i den!!!! Ja det där med brösten oroar mig lite med haha! man får ju vara rädd om det lilla man har ;)

2010-03-18 @ 09:47:40
URL: http://foreversjutton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0