Hänt sen sist.

Jobbade ju förra tisdagen och allt gick jävligt bra faktiskt och ovanligt snygga/söta killar kom in och flirta lite xD

Sen har jag varit på Väla med Simon, har nog aldrig varit där så snabbt ;) Provade några bikini men vi kom fram till att alla var fula och ingen direkt min stil. Blev äntligen ett par jeans shorts, ska få dom när jag fyller år :D
Vi försökte hitta någon att rejsa med, hitta någon med en volvo v70 T5 men ingen värdig motståndare, Simons bil var för snabb :P

Valborg:
Till Simone och Markus. Simones kille Markus, Linnea, Louise och Niklas var också där.
Blev grillning, spela kub och fotboll. Sen kollade vi lite på talang, kasta pil och grilla marsmelows över värmeljus.
Trevlig och rolig kväll :D

Igår var jag och red Sunflower, har blivit riktigt grönt och fint i skogen.

Sitter nu och väntar på att Markus ska komma.


Kommentarer
Postat av: Emma

wihoo uppdaterat här ser jag ;) fan vad du kan mkt om bilar:O kanske ska plugga vidare till bilförsäljare :P puss <33

2010-05-07 @ 17:40:27
URL: http://blogg.veckorevyn.com/emmarebecca/
Postat av: Emma

nej jag tycker torsdag fredag blir perfekt ;)ses imon i skolan då blir det en massa bus igen :P

2010-05-09 @ 19:38:24
URL: http://blogg.veckorevyn.com/emmarebecca/
Postat av: Emma

haha ja känns som evigheter dock :P när man kollar på bilderna ser vi så små ut hihi ;)

2010-05-12 @ 21:16:18
URL: http://blogg.veckorevyn.com/emmarebecca/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0