Länge sen

1 vecka och fem dagar sen sista uppdateringen :O

Har snart varit ute på praktik en vecka, kul att vara tillbaka på V
allberga Bageriet  :D
Kassan är mycket roligare nu och faktiskt roligt att kunderna känner igen mig sen tidigare.
Sen så scanar vår kassa in mig ibland, men jag är inte inlagd i kassan så jag är gratis :s XD

Tro det eller ej men hänt lite i mitt liv xD
Emma tycker att jag ska göra det offentligt att jag är tillsammans med Markus ;)
och att jag har EN kille, vet inte vad hon menar xD

Två veckor kvar sen är det min födelsedag :D

Sen har jag börjar övningsköra mer även om jag får typ panik när jag får möte eller någon kör efter mig.
Sakta men säkert går det ändå framåt xD


Kommentarer
Postat av: Emma

haha stolt över dig både på killfronten och med körningen keep on going ;) <33

2010-04-22 @ 18:40:22
URL: http://blogg.veckorevyn.com/emmarebecca/
Postat av: Emma

tack hihi ;)

2010-04-22 @ 18:54:10
URL: http://blogg.veckorevyn.com/emmarebecca/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0