Påsklov

Sitter här i ridkläder med en liten fläskläpp xD
Underbart med lov och att man slipper tänka mer på UF och projekarbete, äntligen ett liv igen ;)

Jag överlevde gårdagens händelse, jag trodde ett vildsvin skulle komma ut ur skogen o döda mig.
Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv, gick i skogen vid 20 tiden med Madde och Simone + deras små hundar. Där ska man inte vara då enligt mig men jag överlevde utan att ha sett något djur alls i skogen. *Överlycklig*

Hemma i tryggheten kollade vi på Alvin och gänget, mycket roligare och säkrare :D

Lyckad kväll :D <3 Kul att Simone äntligen hade tid :D

Men nu är frågan vad fan ska ja göra på hela lovet ? :o


Kommentarer
Postat av: matilda

hahahaha xD ;) har jag råkat skrämma upp dig?

du ska vara med mig minst en dag på LOVET :D

PUSS<3<3<3<3<3<3

2010-04-04 @ 16:52:43
Postat av: Emma

ja det är sant;) ingen aning sj då?

2010-04-05 @ 11:34:42
URL: http://emmmmmmmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0