Lördag 27/2 - 2010

Upp tidigt för att åka till Göteborgs Horse show!
Massa med folk på mässa, jobbigt. Synd bara att man inte har häst då hade man kunnat spara en hel del genom att köpa saker på mässan då alla hade mässerbjudande.
Vi hade toppen platser, tredje raden :D
Stämningen var på topp hos alla som var där:)
De spännande hopptävligarna, de fartfyllda och smått galna gymkhanan där Sverige kom 2:a :D
Wow, så vackert det var med frihetsdressyren, de gjorde allt han ville med hjälp av 2 spön.
Och de duktiga hunderna som älskade applåder och beröm :)
En toppen dag ;)
Så är man kille och vill ha en tjej kan man dra dit, finns massor att välja på xD

På kvällen när jag kom hem blev det att snabbt ändra outfit och dra till Amandas 19-års fest.
Blev ungefär som jag hade tänkt mig, haha xD
Fast lätt inmponerad av vissa personer som prata med mig men som aldrig annars gör det.
Vid 22 drog jag hem, trött.

Jag kan inte fatta vad snabbt lovet har gått, för snabbt.
En veckas lov till, ja tack ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0