Tisdag

Skulle gått länge i dag, men slutade redan kl 11 :D
Har legat och läst boken och faktiskt så hände där något lite mer än vanligt så snart utläst ;)
Igår så hade jag och Simon 1 år och 3 månader ♥
Tiden går så snabbt och jag fattar inte att han klarat att stå ut med mig så länge ;)

Har även hunnit med att var hos katterna i stallet idag.
Åh, vill ta lilla Bönan och min Toker innanför jackan och ta med dem hem i smyg, ge dem värme och massa kärlek ♥
Dom hade älskat min mjuka varma säng :D
Annie hade kunnat få ha Skrållan i stallet i stället, så hade jag sluppit henne här :D :P


Kommentarer
Postat av: tjockan !!!!

bara 1år och 3månader :O saay whaaat?

2010-01-26 @ 16:55:21
URL: http://maathiildaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0