Meningslöst inlägg

  • Provet gick bra! :)
  • Har legat och läst Robinson Crusoe, vilket går sakta framåt :P Då den verkligen suger o det händer aldrig något intressant i den.
  • Man borde tänka innan man skrivet något;) F säger: Ljuger du för din kille? Jag: Nej, berättar bara inte allt. F: det ska man göra! Jag: Berättar du för din tjej om att du tjatar om att få se mina bröst då? ;) Sjävklart gjorde han inte det, haha xD Så jag hade rätt i att man inte ska berätta allt ;) Nu har han plötsligt ändrat sig, nu är det tydligen okej att vara otrogen om man bara gör allt EN gång:o Killar är konstiga xD
  • Alla verkar så kåta och glada idag, haha ;) och komplimangerna bara öser ner, i like it ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0