Död?

  • Dagens bästa: Ska inte ha privatekonomi på tisdagar längre :D

Jag är typ halvdöd i kroppen :o
Har nog cyklat ca 1 mil idag, mina ben känns som spagetti, hej hej träningsvärk i ben ;)
Magen har också fått sig ett träningspass under ridturen, så där väntas med träningsvärk.
Gör inte så jag skrattar i morgon! ;)
Känner även nu att armarna kanske också har fått lite träning.
Prickig som fan blev jag med, en prickikorv ;)
Stänkskärmar eller vad det nu heter får nog inskaffas till cykeln.
Hela jag var verkligen prickig, skor, byxor, jacka, ansikte och håret, tur här inte finns några snyggingar i skottorp.

Nu hade det ju inte suttit fel med ett varm bad och massagen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0