Snart sluuut :D

wow, helt otroligt nu är det bara 19 dagar kvar till studenten, fattar inte det :O
Denna veckan med sen är det lugnt i skolan och nästan inget kvar ;D

Hänt sen sist:
Aldrig har ett slut på ett förhållande varit så smärtfritt.
Kusinerna är hemma hos mormor så har fått leka med dom.
Puhhh, det tar på krafterna att springa omkring med småbarn speciellt när
det finns två viljor och man ska helst kunna spela fotboll samtidigt som man ska gunga xD
Emilia som är 5 år frågar varje dag vad jag har för underkläder och måste även få se dom.
Hon fråga även Simon igår, då hon såg att hans var rosa vilket är hennes favvo färg.
Efter det visade hon glatt upp att hon också hade rosa fast med hello kitty på.
Jaja, det ska börjas i tid xD
Har varit och lekt med dom på alla lekplatser på Skottorpsskolan och även kollat fotbollsmatch.
Lekt kurragömma, åkt på flaket på morbros bil och idag gick jag när Emilia red.
Ett av hennes samtal under ridturen ( då där gick en tjej men hund framför)
- Hon kommer säga, kolla en liten tjej som rider på den fina vita hästen och hon kommer tänka att du är min mamma. Och efter det kommer hon tänka att du är för liten för att vara min mamma. Du är ju bara Johanna. När hon går hem kommer hon undra om du är min mamma ändå kanske.

Och hon har alltid svar på tal om man säger något, den ungen kommer bli smart och inte ta någon skit ;)

Och nej jag gillar inte barn men jag leker hellre med dom än ser dom gråta xD

Alltid när jag ska plugga hamnar jag här av någon konstig anledning ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

hhahaha gullig kommentar, den är ju rätt så sann med ;) folk tänker nog så :P

2010-05-25 @ 14:17:10
URL: http://blogg.veckorevyn.com/emmarebecca/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0